صفحه اصلی / مقاله / تفاوت تورچ هواخنک و آبخنک
۰۷ تیر ۱۴۰۱
تاریخ آخرین بروزرسانی : 7 تیر, 1401

تفاوت تورچ هواخنک و آبخنک

نویسنده : نمای من

تفاوت تورچ هواخنک و آبخنک به صورت کلی به مبحث روش خنک کنندگی مرتبط می گردد. ولی اینکه در چه شرایطی از کدام محصول استفاده گردد. ارتباط مستقیم با موضوع کیفیت و میزان فعالیت دارد. مجموعه تکنولد در راستای فروش محصولات به صورت تخصصی در زمینه محصولات جوشکاری و برشکاری در نوع هوا و آب فعال است.

تفاوت تورچ هواخنک و آبخنک

یکی از مباحث اصلی ، موضوع قیمت مطرح می باشد. در درجه اول بدانید که میزان قیمت نوع آبخنک از هواخنک بیشتر است. اینکه شما از کدام مورد استفاده نمایید با توجه به نوع دستگاه و از همه مهمتر ، موقعیت در حال فعالیت می باشد.

علاوه بر قیمت ، از نظر ساختار درون نوع های آب خنک از دو شیلنگ جهت گردش آب بهره می بریم. خرید دستگاه های جوشکاری و برشکاری با توجه به موقعیت فعالیت صورت می پذیرد.

در شهر هایی و کارگاهی که در معرض گردش هوا می باشد. و دستگاه به راحتی قادر به خنک سازی است. استفاده از نوع هواخنک و تورچ در این نوع کاربردی می باشد.

با توجه به شرایط وجود گزینه های زیر برای انتخاب هواخنک راهکار مناسبی به شمار میرود.

  • گردش هوای مناسب
  • میزان توان پایین در انتخاب جوشکاری
  • پرداخت مبلغ کمتر جهت خرید

دلیل دانش خرید

زمانی که شما به دنبال خرید و استفاده هستید. نیاز به تمام تجهیزات جهت انجام یک فرایند جوشکاری هستید. خرید تورچ از اولین گزینه های انتخاب یک پک در سیستم جوشکاری و برشکاری به شمار میرود. از این رو اطلاعات کامل در این زمینه به شما در فرایند خرید کمک می نماید.

شما قادرید در وبسایت ما از قسمت فروشگاه محصولات را به صورت تفکیک گردیده مشاهده نمایید. با توجه به معرفی تفاوت تورچ هواخنک و آبخنک ، پیشنهاد می گردد دسته بندی تجهیزات جوش co2 را مشاهده نمایید. تا علاوه بر قطعات در نوع تفاوت این موضوع محصولاتی را مشاهده نمایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 4.5]
درباره نویسنده :
نمای من
نظر دهید بخش های مورد نیاز * مشخص شده اند
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد