صفحه اصلی / مقاله / خرید انواع کلت بادی در سایزهای مختلف
۱۹ مرداد ۱۴۰۱
تاریخ آخرین بروزرسانی : 14 مهر, 1401

خرید انواع کلت بادی در سایزهای مختلف

نویسنده : نمای من

کلت بادی یکی از قطعات تورچ های آرگون به شمار می آید. این نوع محصول به بدنه کلت تیگ پیچیده شده و به آسانی قابل تعویض و جایگزینی می گردد. خرید انواع کلت بادی در سایزهای مختلف را می توانید از فروشگاه تکنوولد خریداری نمایید. این محصولات هر کدام دارای ویژگی های خاص خود هستند.

خرید انواع کلت بادی در سایزهای مختلف

کار اصلی کلت های بادی نگهداری کلت و الکترود تنگستن انتقال گاز آرگون است. کلت بادی در دو نوع شیار ریز و شیار درشت تولید می گردد. و جنس آنها از مس است، که دو شیار و سه شیار دارد. این محصول را هم با نام سوزن گیر تورچ آرگون نیز می نامند. همانطور که ذکر شد کلت بادی، سرامیک نوک تورچ را به گردنه وصل می کند. کلت بادی ها در سایزهای مختلفی تولید می گردند که شامل موارد زیر می باشند.:

  • 0.5
  • 0.1
  • 1.6
  • 0.2
  • 2.4
  • 3.2
  • 0.4

برای جوشکاری الکترود تنگستن ها در اندازه های مختلف و کلت های مربوطه آن قابل استفاده می باشد. کلت بادی تورچ تیگ با پیچیده شدن به تورچ به ستون می چسبد و گیره را روی تنگستن سفت و یا شل می کند. و یکی از قطعات مصرفی در جوشکاری آرگون می باشد که وظیفه آن نگهداری کلت و الکترود تنگستن می باشد و همچنین اتقال گاز آرگون از جمله وظایف آن می باشد. این محصول از برند های متعددی تولید و به فروش میرسد از جمله زینسر، ترافیمت، ولدکرافت، بهجوش، گام الکتریک، دی ولد، مکس ولد و … .

تکنوولد به صورت مستقیم در فروش انواع کلت بادی فعالیت دارد. و دارای خدمات پس از فروش گسترده ای را در تمام نقاط کشور می باشد. و همواره خدمت رسانی به هموطنان گرامی می باشد. تکنوولد شما را با محصولات دیگر خود آشنا می کند از جمله گردنه پلاسما چیست؟ می باشد. برای اطلاعات بیشتر بر روی وبسایت کلیک کنید.

خرید کلت

فروشگاه تکنوولد فروشنده انواع کلت ها در سایزهای مختلف بصورت عمده و خرده فروشی برای کاربران گرامی در خال فعالیت می باشند. برای خرید کلت می توانید بصورت حضوری و آنلاین بدون هیچ واسطه گری محصول خود را تحویل نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین ما تماس برقرار نمیایید.

انواع کلت

همانطور که در بالا انواع کلت را برای شما کاربران گرامی ذکر نمودیم. کلت آرگون وسیله ای می باشد که به عنوان سوزن گیر عمل می کند. کلت بادی آرگون در کنار این محصول است وکارکرد آن نگه داشتن کلت است. در واقع این دو محصول در کنار هم کارایی دارند. جنس این کلت از مس می باشد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
درباره نویسنده :
نمای من
نظر دهید بخش های مورد نیاز * مشخص شده اند
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد