صفحه اصلی / مقاله / گچ خط کشی صنعتی چیست؟
۰۸ مرداد ۱۴۰۱
تاریخ آخرین بروزرسانی : 8 مرداد, 1401

گچ خط کشی صنعتی چیست؟

نویسنده : نمای من

گچ خط کشی صنعتی چیست؟ در صنعت جوشکاری و فلز کاری برای نشانه گذاری بر روی فلز از محصولی به نام گچ خط کشی استفاده می شود که از جنس (Talc) تولید می گردد. Talc حاوی ترکیبات هیدرات منیزیوم سیلیکات است. که به خوبی بر روی فلزات اثر بر جای گذاشته و برش فلزات را آسان می کند.

در این صفحه می خوانید.

گچ خط کشی صنعتی چیست؟

بیش از ده درصد از تولیدات گچ دنیا متعلق به ایران است. همانطور که میدانید گچ سفید و مکعب مستطیل می باشد و کاربرد خوبی برای جوشکاران حرفه ای می باشد. این نوع محصول کاربرد مداد در جوشکاری محسوب می شود. و در دو صورت کیلویی و فراصی توسط فروشگاه پارس صنعت بفروش می رسد.

گچ های صنعتی قدیمی به صورت تکه های شکسته بوده اما امروزه گچ های صنعتی به صورت برش خورده می باشند. که البته در انواع پک ها و قیمت های مختلف ارائه می شوند.

گچ خط کشی

گچ صنعتی

در زمان برشکاری اپراتور نیاز دارد تا قبل از روشن کردن دستگاه هوا برش خود اقدام به علامت گذاری بر روی اجسام فلزی نماید. کچ خط کشی صنعتی می تواند در این زمینه به شما کمک کند به این صورت که با استفاده از متر و گچ مورد نظر علامت های خود را خواهد زد و در زمان برشکاری نیازی به خاموش کردن دستگاه نمی باشد.

تکنوولد به صورت مستقیم در فروش گچ صنعتی فعالیت دارد. و دارای خدمات پس از فروش گسترده ای را در تمام نقاط کشور می باشد. و همواره خدمت رسانی به هموطنان گرامی می باشد. تکنوولد شما را با محصولات دیگر خود آشنا می کند از جمله محصول استفاده از کلاه ماسک جوشکاری اتومات می باشد. برای اطلاعات بیشتر بر روی وبسایت کلیک کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
درباره نویسنده :
نمای من
نظر دهید بخش های مورد نیاز * مشخص شده اند
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد