صفحه اصلی / مقاله / استفاده از کلاه ماسک جوشکاری اتومات
۰۵ مرداد ۱۴۰۱
تاریخ آخرین بروزرسانی : 5 مرداد, 1401

استفاده از کلاه ماسک جوشکاری اتومات

نویسنده : نمای من

هنگام استفاده از کلاه ماسک جوشکاری اتومات تعدادی گزینه وجود دارد که در نظر بگیرد. بسیاری از انواع ایمنی فناوری ها و راه حل های مختلفی وجود دارد. که نه تنها در ایمنی اپراتور جوشکاری نقش دارند بلکه در بهره وری و راحتی روال جوشکاری نیز تاثیر می گذارند. با ما همراه باشید تا بیشتر با این محصول آشنا شوید.

استفاده از کلاه ماسک جوشکاری اتومات

کلاه ماسک جوشکاری یکی از اصلی ترین و معمول ترین تجهیزات مورد استفاده در جوشکاری می باشد. چون بدون کلاه ماسک یا هر نوع محافظ چشم، صورت و گردن اکار دشورای می باشد. در این صورت برای محافظت از صورت و گردن مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع محصول می توانند صورت و چشمان شخص را از سوختگی، پاشش جوش، نور ماوراء بنفش، نور مادون قرمز و گرما محافظت کنند.

کلاه ماسک جوشکاری دارای پنجره کوچکی هستند که لنز نیز نامیده می شود. از طریق این لنز جوشکار می تواند کار خود را ببیند. در بیشتر این مواقع این پنجره رنگی تیره، پلاستیک رنگی تیره یا فیلتری با چگالی متغیر که از لنزهای پلار در آن استفاده شده است تولید می گردد.

این نوع محصول جرقه های ساتع شده از جوشکاری را فیلتر می کند. طلق بکار رفته در ماسک این کار را انجام می دهد. ماده بکار رفته در این طلق دارای فیلتر UV و IR می باشد. ماسک اتومات بعد از ساتع شدن جرقه ها با تشخیص آن ها لنز مقابل چشم جوشکار را تیره می کنند و با این روش از چشم های او با استفاده از فیلتر کننده های UV و IR محافظت می کنند.

وزن کلاه ماسک جوشکاری اتومات

وزن کلاه های لنزهای تیرگی متغیر از کلاه های معمولی کمتر هستند. استفاده از کلاه سبک باعث می شود در پایان روز کمتر احساس خستگی کمتری داشته باشید. کسانی که ساعت های طولانی کار می کنند باید کلاه های سبک تری را انتخاب نمایند تا بعد از کار دچار سردرد و گردن درد نشوند و احساس بهتری داشته باشند.

اگر بخواهیم بین انواع ماسک جوشکاری که برایتان نام بردیم بهترین نوع را به شما معرفی کنیم، با توجه به حجم و نوع کار شما متفاوت است. اما می توان کلاه جوشکاری اتومات موجب افزایش ایمنی و راحت شما می شود به همین علت با خرید ماسک اتومات جوشکاری خیالتان از همه جهت راحت است. و کاربران گرامی برای تهیه این محصول می توانید از فروشگاه تکنو ولد خریداری نمایید.

کلاه جوشکاری اتوماتیک مدل wh855n

مزایای و ویژگی های کلاه ماسک جوشکاری اتومات

  • طول عمر بسیار بالا
  • افزایش ایمنی برای چشم و پوست صورت
  • راحتی کاربر به هنگام جوشکاری
  • صرفه جویی در زمان جوشکاری
  • افزایش کیفیت جوش به علت کاهش خطا در هنگام جوشکاری
  • دارای تنوع در سایز
  • دارای جنس مناسب بدنه
  • امکان تنظیم سرعت تیره شدن لنز
  • توانایی جذب انواع اشعه های مضر در هنگام جوشکاری

تکنوولد به صورت مستقیم در صنعت جوشکاری فعالیت دارد. برخی از محصولات مصرفی اعم از کلاه فوق را از کشور چین وارد کشور و به صورت مستقیم و با حذف واسطه به فروش میرساند. ما در این مقاله کلاه ماسک اتومات جوشکاری مدل wh1415 را به شما کاربران گرامی معرفی می کنیم. برای کسب اطلاعات بر روی وبسایت کلیک کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
درباره نویسنده :
نمای من
نظر دهید بخش های مورد نیاز * مشخص شده اند
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد