صفحه اصلی / مقاله / کاربرد کابل قدرت تورچ چیست؟
۲۴ مرداد ۱۴۰۱
تاریخ آخرین بروزرسانی : 24 مرداد, 1401

کاربرد کابل قدرت تورچ چیست؟

نویسنده : نمای من

کاربرد کابل قدرت تورچ چیست؟ یکی از زیر مجموعه های تورچ های CO2 یا به عبارت دیگر تورچ های میگ می باشند، که برای جوشکاری با گاز محافظ CO2 مورد استفاده قرار می گیرند. قدرت تورچ CO2 هم به صورت آب خنک موجود می باشد.و همچنین در اندازه های 3 متری و 4 متری در دسترس می باشد. از کابل قدرت جهت انتقال گاز و برق استفاده می شود.

در این صفحه می خوانید.

کاربرد کابل قدرت تورچ چیست؟

کابل تورچ ها از جنس مقاوم و مرغوبی تولید می شوند. و استفاده آسان و راحتی کار در هنگام کار با تورچ ها می باشند همچنین ساخته شده از پوشش الاستومتری بسیار مرغوب و مقاوم در برابر حرارت بالا هستند. این نوع کابل ها در دو نوع تورچ تولید می گردد که شامل:

  • کابل قدرت تورچ مکسی 4000
  • کابل تورچ قدرت 501

از کابل قدرت تورچ CO2 آب خنک در تورچ های MB501 و در تورچ های مکسی 4000 استفاده می شود و از کابل قدرت تورچ CO2 هوا خنک در تورچ های MB36، MB25، MB24، MB15 استفاده می شود. این محصول همانطور که گفتیم  در دو نوع هوا خنک و آب خنک می باشد که در زمان خرید نیاز است از آن اطلاع داشته باشید و به فروشنده اعلان نمایید. این محصول درون روکش CO2  قرار دارد.

هنگام استفاده از کابل های جوشکاری، باید اقداماتی ایمنی انجام شود تا از آسیب احتمالی جلوگیری شود. کابل ها باید مرتبا از نظر نقص بررسی شوند و از هر گونه چربی و روغن تمیز شوند.

کابل قدرت تورچ مکسی 4000

تکنوولد به صورت مستقیم در فروش انواع پایه نازل ها فعالیت دارد. و دارای خدمات پس از فروش گسترده ای را در تمام نقاط کشور می باشد. و همواره خدمت رسانی به هموطنان گرامی می باشد. تکنوولد شما را با محصولات دیگر خود آشنا می کند از جمله انواع پایه نازل ها می باشد. برای اطلاعات بیشتر بر روی وبسایت کلیک کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
درباره نویسنده :
نمای من
نظر دهید بخش های مورد نیاز * مشخص شده اند
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد