صفحه اصلی / مقاله / انواع پایه نازل ها
۲۲ مرداد ۱۴۰۱
تاریخ آخرین بروزرسانی : 22 مرداد, 1401

انواع پایه نازل ها

نویسنده : نمای من

انواع پایه نازل ها از زیر مجموعه های تورچ های متفاوتی، یا به عبارت دیگر تورچ های میگ می باشند. که برای جوشکاری با گاز محافظ CO2 مورد استفاده قرار می گیرند. این پایه نازل از نوع هوا خنک و آب خنک می باشند. و به علت هوا خنک و آبخنک بودن از مقاومت بالایی برخوردار است.

در این صفحه می خوانید.

انواع پایه نازل ها

انواع پایه نازل ها مناسب برای جوشکاری های سنگین صنعتی با آمپرهای بالا می باشند، استفاده از آنها آسان است و به علت طراحی مناسب و مواد اولیه با کیفیت قابلیت انعطاف پذیری بالایی دارد. و مناسب جوشکاری های سنگین صنعتی می باشد و در جوشکاری های صنایع هوا فضا، پالایشگاه ها، صنعت پتروشیمی، صنایع کشتی سازی و صنعت عمران کاربرد دارد. پایه نازل ها شامل موارد زیر می باشند:

  • پایه نازل هوا خنک 360 آمپر
  • پایه نازل هوا خنک 250 آمپر
  • نازل هوا خنک 240 آمپر
  • نازل هوا خنک 150 آمپر
  • پایه نازل مکسی 4000
  • پایه نازل 501

فنری که در آن به کار می رود جهت مهار کردن شعله پوش تورچ میگ می باشد و سوراخ های موجود در آن جهت خروج گاز می باشد. در واقع پایه نازل ها روی گردنه تورچ قرار می گیرند و نازل CO2 بر روی آن وصل می شود. تورچ های قابل استفاده این پایه نازل در اندازه های 3 متری، 4 متری، 5 متری در بازار موجود می باشد.

انواع پایه نازل ها

تکنوولد به صورت مستقیم در فروش انواع پایه نازل ها فعالیت دارد. و دارای خدمات پس از فروش گسترده ای را در تمام نقاط کشور می باشد. و همواره خدمت رسانی به هموطنان گرامی می باشد. تکنوولد شما را با محصولات دیگر خود آشنا می کند از جمله خرید انواع کلت بادی در سایزهای مختلف می باشد. برای اطلاعات بیشتر بر روی وبسایت کلیک کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
درباره نویسنده :
نمای من
نظر دهید بخش های مورد نیاز * مشخص شده اند
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد