صفحه اصلی / مقاله / خرید انواع شعله پوش
۰۹ شهریور ۱۴۰۱
تاریخ آخرین بروزرسانی : 18 آبان, 1401

خرید انواع شعله پوش

نویسنده : نمای من

شعله پوش ها بر اساس نوع تورچ ها با هم متفاوت می باشند. در خرید انواع شعله پوش با نام تورچ و آمپراژ به شما کمک خواهد کرد تا محصول خود را به درستی انتخاب و خرید نمود. شعله پوش مخصوص تورچ های CO2 می باشد که جلوی تورچ بسته می شود. و وظیفه این محصول هدایت گاز محافظ به محل جوشکاری می باشد. با ما همراه باشید تا انواع شعله پوشها را به شما معرفی کنیم.

خرید انواع شعله پوش

شعله پوش تورچ جوشکاری قطعه ای مصرفی بوده و به دلیل در تماس بودن با ناحیه حرارت بالا در اطراف بالا حوضچه مذاب، دچار خوردگی می شود. و به مرور زمان از طول مفید آن کاسته شده و دیگر وظیفه محافظت از گاز محافظ را به درستی انجام نمی دهد. تعویض شعله پوش نیاز به مهارت خاصی ندارد ولی هنگام تعویض باید از خنک بودن آن اطمینان حاصل فرمایید. همچنین در خرید انواع شعله پوش باید مدل تورچ جوشکاری خود را لحاظ نمایید تا شعله پوش به درستی بر سر تورچ قابل نصب باشد.

انواع شعله پوش ها

  • شعله پوش هوا خنک 360 آمپر: وظیفه شعله پوش هوا خنک هدایت گاز محافظ به محل جوشکاری و جلوگیری از نشت آن به محیط اطراف می باشد. شعله پوش MB36 همانند نازل در سایز ها و اندازه های متفاوتی ساخته می شوند که کاربرد هر یک متفاوت می باشد. نازل های قابل استفاده همراه شعله پوش 360 آمپر، M628 و M830 می باشد که پایه نازل آنها متفاوت می باشد.
  • شعله پوش هوا خنک 250 آمپر: از جنس آلیاژ مس بوده که باعث می شود کیفیت آن بسیار بالا برود و در برابر حرارت های بالا مقاوم شود. وظیفه شعله پوش MB25 هدایت گاز محافظ به محل جوشکاری و جلوگیری از نشت آن به محیط اطراف می باشد. این محصول همانند نازل در سایز ها و اندازه های متفاوتی تولید می گردد. که کاربرد هر یک متفاوت می باشد. نازل قابل استفاده همراه این شعله پوش، M6*28 می باشد که پایه نازل آنها متفاوت می باشد.
  • شعله پوش هوا خنک 240 آمپر: معمولا دو نوع هستند یک نوع آن پیچی و دیگری از نوع کشویی می باشد. مدل کشویی آن از لحاظ تعویض و نصب روی گردنه تورچ بسیار راحت تر می باشد. اما مدل پیچی آن به دلیل اینکه ساختار پیچی دارد خیلی محکمتر روی گردنه بسته می شود و نسبت به مدل کشویی بسیار ایمن تر است.
خرید انواع شعله پوش

انواع دیگر شعله پوش ها

  • شعله پوش 501: یکی از ملزومات تورچ MB501 می باشد، از این شعله پوش در جوشکاری با گاز محافظ CO2 مورد استفاده قرار می گیرد. سیستم خنک کنندگی شعله پوش MB501 از نوع آب خنک می باشد به همین دلیل از توان خروجی بالا برخوردار می باشد و همچنین به دلیل برخورداری از فشار حرارتی بالا بازدهی بیشتری در جوشکاری CO2 دارارست.
  • شعله هوا خنک 150 آمپر: برای جوشکاری های نیمه سنگین مورد استفاده قرار می گیرد و به دلیل برخورداری از فشار حرارتی بالا و استفاده از سیستم خنک کنندگی هوا خنک بازدهی بالایی در جوشکاری CO2 را ارائه می دهد. شعله پوش 150 در جوشکاری های صنایع هوا فضا، پالایشگاه ها، صنعت پتروشیمی، صنایع کشتی سازی و صنعت عمران کاربرد دارد.
  • شعله پوش مکسی 4000: یکی از ملزومات تورچ مکسی 4000 می باشد، از این شعله پوش در جوشکاری با گاز محافظ CO2 مورد استفاده قرار می گیرد. سیستم خنک کنندگی آن از نوع آب خنک می باشد به همین دلیل از توان خروجی بالا برخوردار می باشد.

قیمت انواع شعله پوش

با توجه به نوسانات شدید قیمت ارز و لزوم به روز رسانی مداوم قیمت ها اعلام دقیق قیمت انواع شعله پوش به مشتریان گرامی از طریق تماس امکان پذیر می باشد. فروشگاه تکنو ولد فروشنده انواع روکش ها و محصولات دیگر از جمله معرفی انواع روکش تورچ می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی وبسایت کلیک کنید.

انواع شعله

انواع شعله پوش ها از نظر مکان استفاده به دو نوع تقسیم بندی می شوند:

  • قوی و صنعتی ( برای آمپرهای 400 تا 600)
  • استاندارد (مناسب آمپر 100 تا 300)

از نظر متصل شدن به تورچ مجددا به دو نوع تقسیم می گردد:

  • فشاری
  • پیچی

از نظر جنس ساخت هم به دو نوع انجام خواهد شد:

  • مسی
  • برنجی (مناسب آمپر پایین 100 تا 300)
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
درباره نویسنده :
نمای من
نظر دهید بخش های مورد نیاز * مشخص شده اند
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد