صفحه اصلی / مقاله / خرید انواع سانترال تورچ
۱۲ شهریور ۱۴۰۱
تاریخ آخرین بروزرسانی : 12 شهریور, 1401

خرید انواع سانترال تورچ

نویسنده : نمای من

سانترال تورچ یکی از قطعاتی می باشد که جهت استفاده از دستگاه باید خروجی هایی که تعبیه شده است را به وسیله قطعات ارتباط برقرار نماییم و مورد استفاده قرار دهیم. انواع سانترال تورچ یکی از قطعاتی است که این رابطه را برقرار می نماید. و می تواند گاز و برق را از دستگاه دریافت و به قطعه کار ارسال نماید. برای خرید انواع سانترال تورچ می توانید با فروشگاه تکنو ولد ارتباط برقرار کنید. برای آشنایی بیشتر با ما همراه باشید.

خرید انواع سانترال تورچ

سانترال تورچ یکی از قطعات با کیفیت تورچ میگ می باشد. که برای جوشکاری با گاز محافظ کاربر دارد. و از نوع سیستم برای دستگاه های برش پلاسما هوا خنک و آب خنک استفاده می گردد. که می تواند ورق های متوسط تا ضخیم را به راحتی برش دهد.

سانترال  برای برشکاری هر نوع فلز رسانا، فولاد، آلومینیوم، استیل استفاده می گردد. اما برای فولاد این نوع برشکاری از همه ایده آل تر می باشد. از تورچ هوا خنک برای برشکاری ورق ها و فلزات متوسط و ضخیم استفاده می شود. انواع سانترال در صنایع مختلف پتروشیمی، نظامی، دریایی، هوایی، نیروگاه های برق و … مورد استفاده قرار می گیرد.

سانترال تورچCP200

انواع سانترال تورچ

  • سانترال تورچ مکسی 4000
  • سانترال تورچ هوا خنک
  • تورچ CP200
  • تورچ CB150
  • سانترال تورچ 501

این محصول سانترال از جنس برنج می باشد و از بهترین آلیاژ تولید می گردد. جهت استفاده از دستگاه باید خروجی هایی که تعبیه شده است را به وسیله قطعات ارتباط برقرار نماییم. و اقدام به استفاده نماییم. سانترال تورچ یکی از قطعاتی است که این رابطه را برقرار می نماید. و می تواند گاز و برق را از دستگاه دریافت و به قطعه ارسال نماید.

سانترال تورچ مکسی 4000

قیمت انواع سانترال تورچ

با توجه به نوسانات شدید قیمت ارز و لزوم به روز رسانی مداوم قیمت ها اعلام دقیق قیمت انواع سانترال تورچ به مشتریان گرامی از طریق تماس امکان پذیر می باشد. فروشگاه تکنو ولد فروشنده انواع روکش ها و محصولات دیگر از جمله خرید انواع شعله پوش می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی وبسایت کلیک کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
درباره نویسنده :
نمای من
نظر دهید بخش های مورد نیاز * مشخص شده اند
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد