صفحه اصلی / مقاله / گردنه پلاسما چیست؟
۱۵ مرداد ۱۴۰۱
تاریخ آخرین بروزرسانی : 15 مرداد, 1401

گردنه پلاسما چیست؟

نویسنده : نمای من

گردنه تورچ پلاسما در صنایع جوشکاری بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. و بسیار مقرون و به صرفه می باشند. که برای انواع برشکاری های ضخیم و نازک نسبت به گردنه تورچ مورد استفاده قرار می گیرند. با فروشگاه تکنوولد همراه باشید تا بیشتر درباره گردنه پلاسما چیست؟ اطلاعات کافی کسب نمایید.

گردنه پلاسما چیست؟

گردنه پلاسما با توجه به هر کدام از محصول ها در وب سایت قابل روئیت می باشد که دارای آمپر، پین های خروجی متفاوت است که موجب خواهد شد دکمه های منحصر بفرد خود را داشته باشد.

پلاسماها از لوازمات تورچ های مختلفی می باشند و برای برشکاری پلاسما از آن استفاده می کنند. که نوع سیستم خنک کنندگی آنها از نوع آب خنک و هوا خنک هستند. گردنه ها به دو صورت مستقیم ( اتومات) و معمولی(دستی) می باشند که با توجه به دستگاه برشکاری پلاسما در مدل های مهره ای و سانترالی طراحی و تولید می گردد. تورچ هایی که گردنه آنها از نوع اتومات یا مستقیم می باشد باید روی دستگاه CNC نصب گردد. و برای تورچ برش پلاسما همراه نازل و الکترود مورد استفاده قرار می گیرد. و اگر در حین برش آسیب ببیند قابل جایگزینی می باشد. گردنه یکی از مهمترین قسمت های تورچ می باشد. وظیفه گردنه اتصال کابل و سانترال پلاسما می باشد.

گردنه ها برای برشکاری هر نوع فلز رسانا، فولاد نرم، آلومینیوم، استیل استفاده می گردد. و در صنایع های مختلفی از جمله صنایع پتروشیمی، نظامی، دریایی، هوایی، نیروگاه های برق کاربرد دارند.

گردنه اتومات پلاسما P80

انواع گردنه پلاسما

  • گردنه مستقیم پلاسما ایتالیایی CB150
  • اسکلتی پلاسما ایتالیایی CB150
  • گردنه تورچ P80 با دسته کامل
  • تورچ P80 مستقیم
  • گردنه P160 دستی و مستقیم
  • Cp200 دستی و اتومات
  • گردنه پلاسماA141
  • گردنه پلاسماS65 اتومات ترافیمت ایتالیا

تکنوولد به صورت مستقیم در فروش انواع گردنه پلاسما فعالیت دارد. و دارای خدمات پس از فروش گسترده ای را در تمام نقاط کشور می باشد. و همواره خدمت رسانی به هموطنان گرامی می باشد. تکنوولد شما را با محصولات دیگر خود آشنا می کند از جمله آشنایی با انواع گپ پلاسما می باشد. برای اطلاعات بیشتر بر روی وبسایت کلیک کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
درباره نویسنده :
نمای من
نظر دهید بخش های مورد نیاز * مشخص شده اند
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد