صفحه اصلی / مقاله / سوزن گیر تورچ
۱۹ خرداد ۱۴۰۱
تاریخ آخرین بروزرسانی : 21 آبان, 1401

سوزن گیر تورچ

نویسنده : نمای من

سوزن گیر تورچ یکی از ملزومات در صنعت جوشکاری تیگ به شما می رود. این محصول قطعی کوچک با شیار تک یا دوبل و سایز های مختلف می باشد. در این محصول از تنگستن به عنوان سوزن یاد می گردد که محصول فوق در مهار آن نقش ایفا می نماید. دلیل مصرفی با وجود گرمای زیاد و خرابی آن می باشد.

سوزن گیر تورچ

محصولات ما در برند تکنو ولد (tweld) به مشتریان عرضه می گردد. بسته بندی و نام این مجموعه را در محصولات با کیفیت وارداتی قادر به مشاهده می باشید.

با توجه به نامگذاری محصولات در شرایط مختلف ، این محصول نیز از وجود نام های دیگر در امان نیست. در جریان باشید که به سوزن گیر torch نیز کلت می گویند.

تمامی این موارد در کنار شرایط کیفیتی محصول را به دلیل فعالیت و تخصص در زمینه فروش تجهیزات جوشکاری بدست میاوریم. همواره از راه های مختلف ، قادرید با ما در ارتباط باشید و مشاوره رایگان دریافت نمایید.

  • 0.5
  • 1.0
  • 1.6
  • 2.0
  • 2.4
  • 3.2
  • 4.0

بیشترین مصرف را سایز 2/4 به خود اختصاص می دهد. ما در صفحه فروشگاه خود خرید آنلاین با قیمت سوزن گیر آرگون را برای شما قرار داده ایم. خریدی آسان مطمئن در کنار تمامی شرایط امن و همچنین ارسال به سراسر کشور انجام می گیرد.

چاک جلوی سوزن گیر

به محصول نگاه کنید. در تصاویری موجود در سایت قابل رویت می باشد. در جلوی سوزن گیر وجود یک چاک را مشاهده می نمایید. زمانی که شما تنگستن را درون کلت قرار میدهید. فیکس و امکان هدایت به جلو وجود دارد. پس از بستن کلت بادی موجب می گردد که سوزن گیر را فشار داده و قسمت جلویی آن را جمع نماید. اینگونه تنگستن شما در جای خود محکم می شود.

سوزن گیر تورچ آرگون

محصول سوزن گیر تورچ آرگون یک محصول مسی می باشد که وظیفه سنتر کردن تنگستن در گردنه تورچ آرگون را بر عهده را دارد. کلت تورچ آرگون بخشی است که تنگستن را در تورچ آرگون نگه می دارد.

هدف اصلی این محصول این است که الکترود را در محل خودش مستحکم نگه دارد. بعلت اینکه این قطعه از جنس مس تولید می گردد چون تماس الکتریکی مناسب برای الکترود و تنگستن برای انتقال خوب جریان الکتریکی بسیار اهمیت دارد و عالی می باشد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
درباره نویسنده :
نمای من
نظر دهید بخش های مورد نیاز * مشخص شده اند
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد