صفحه اصلی / مقاله / گچ صنعتی برش خورده
۲۸ تیر ۱۴۰۱
تاریخ آخرین بروزرسانی : 28 تیر, 1401

گچ صنعتی برش خورده

نویسنده : نمای من

گچ صنعتی برش خورده جهت علامت گذاری روی اجسام استفاده می شود. این محصول در اندازه های همسایز و مرتب برش می خورند. در کارتن های کوچک با توجه به برند مربوطه از تعداد مشخصی برخوردار هستند. قیمت مناسب و استفاده آسان توسط هر اپراتوری امکان پذیر می باشد.

در این صفحه می خوانید.

گچ صنعتی برش خورده

این محصول معمولا در تعداد های 120 عددی ، 144 تایی و در برخی موارد 100 عددی ارائه می گردد. شما در زمان خرید این تعداد را از فروشنده جویا شوید.

فروش گچ از این نوع به صورت عمده قابل خرید است. ولی وجود برش های منظم در زمان استفاده ، آسودگی نیز به دنبال می باشد.

ما در فروشگاه خود به صفحه گچ خط کشی از این محصول یاد می نماییم. فروش آنلاین و اینترنتی را دنبال می نماییم. از محصول فوق با نام های مختلفی یاد می گردد که با توجه به تجربه کارشناسان مجموعه تکنو ولد قابل فهم و ارائه قیمت می باشد.

هر محصولی در صنعت کاربرد خاص خود را دنبال می کند. استفاده از گچ در زمانی صحیح می باشد که شما از دمای خاصی در فلز مربوطه برخوردار نباشید. این محصول برای فلزات سرد و علامت گذاری در کوتاه مدت مفید می باشد.

به دلیل پاک شوندگی گچ ، علامت گذاری برای زمانی مفید است که شما همان روز قصد فعالیت دارید. محصولات بسیار دیگری از جمله متال مارکر وجود دارد که امکان علامت گذاری برای میزان زمان بیشتر را به شما میدهد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
درباره نویسنده :
نمای من
نظر دهید بخش های مورد نیاز * مشخص شده اند
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد