صفحه اصلی / مقاله / انواع نازل های CO2
۲۶ مرداد ۱۴۰۱
تاریخ آخرین بروزرسانی : 26 مرداد, 1401

انواع نازل های CO2

نویسنده : نمای من

انواع نازل های CO2 در صنعت وجود دارند که مستقیم و گلوگاه و مخروطی اند که در نوع اول که قطردرونی زیادی دارند امکان رسیدن به مفصل را نداده برای رسیدن به مفصل باید از نوع گلوگاه بهره برد. اما نوع سوم نازل نیز گزینه های رایجی هستند به فرم عادی این نازل مخروطی قطر داخلی کوچک تری دارند و قابلیت پراکندگی را با سرعت بالاتر دارد. با ما همراه باشید تا اطلاعات کافی را درباره انواع نازل ها کسب نمایید.

در این صفحه می خوانید.

انواع نازل های CO2

کار با انواع نازل ها این گونه است که پرتو لیزر و گاز برش را انجام می دهد. نازل های ریز، متوسط ، درشت یکی از ملزومات تورچ های CO2 یا به عبارت دیگر تورچ های میگ می باشند. جوشکاری CO2 برای جوشکاری با گاز محافظ CO2 مورد استفاده قرار می گیرد. و آنها را بر اساس قطر سوراخ و قطر پایه دسته بندی می کنند، که بر اساس همین قطرها شناخته و دسته بندی می شوند. نازل های جوشکاری عموما بر سه مدل اصلی طبقه بندی می شوند که همانطور که ذکر شد عبارتند از نازل های ریز، نازل های متوسط، نازل های درشت. این نازل ها روی پایه نازل های MB36، MB501 و مکسی 4000 می باشند. نازل های M8 بیشتر در سوله سازی ها و ساختمان سازی ها به خاطر مقاومت بالا استفاده می شود.

نوع دیگر نازل ها نازل برش پلاسما CB150 می باشد که یکی از زیر مجموعه های تورچ های CB150 می باشد، سیستم خنک کنندگی آن از نوع هوا خنک می باشد که برای برشکاری با گازهای نجیب آرگون، هلیوم و یا نئون به کار می رود. به طور کلی برش پلاسما فرایندی است که در آن گاز رسانای الکتریکی مهار و کنترل می شود. وظیفه نازل CB150 انتقال و حفظ گاز می باشد.

انواع نازل های CO2

نازل های CO2

یکی دیگر از نازل ها که ما به شما کاربران گرامی معرفی می کنیم نازل CP200 می باشد. که دارای سایزبندی متفاوتی هستند+-. نازل CP200 در سایزهای 1.1، 1.3، 1.5، 1.7 موجود می باشد و یکی از پر فروش ترین محصولات صنعت پلاسما می باشد. اگر احتیاج بود که الکترود تعویض گردد نازل همیشه باید با الکترود به صورت جفت جایگزین گردد. تورچ پلاسما CP200 معمولا در سایز های 3 متری، 5 متری و 8 متری موجود می باشد.

تکنوولد به صورت مستقیم در فروش انواع پایه نازل ها فعالیت دارد. و دارای خدمات پس از فروش گسترده ای را در تمام نقاط کشور می باشد. و همواره خدمت رسانی به هموطنان گرامی می باشد. تکنوولد شما را با محصولات دیگر خود آشنا می کند از جمله کاربرد کابل قدرت تورچ چیست؟ می باشد. برای اطلاعات بیشتر بر روی وبسایت کلیک کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
درباره نویسنده :
نمای من
نظر دهید بخش های مورد نیاز * مشخص شده اند
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد